czwartek, 6 lutego 2014

Testowanie z BingoSpa cz. 4 Serum kolagenowe - uda, pośladki, brzuch

Przedostatnią próbką jaką otrzymałam od BingoSpa jest Serum kolagenowe - uda, pośladki, brzuch


Opis producenta:
"Serum kolagenowe BingoSpa zawierające wysokowartościowe, naturalne składniki aktywne skutecznie zmniejszające objawy cellulitu na brzuchu, udach i pośladkach.
Kolagen - regeneruje i przywraca sprężystość wnikając w najgłębsze warstwy skóry, wygładza skórę i poprawia jej pigmentację,
Masło Shea zawiera naturalne tokoferole i kwasy tłuszczowe: palmitynowy, stearynowy, oleinowy, linolowy oraz naturalne filtry UV o działaniu zmiękczającym, wygładzającym skórę. Dzięki właściwościom odbudowy i regeneracji komórek lipidowych masło Shea poprawia jej jędrność
i elastyczność, chroni przed szkodliwym wpływem środowiska oraz neutralizuje wolne rodniki, opóźniając starzenie się skóry
L-karnityna – wzmacnia spalanie tłuszczów i zapobiega ich odkładaniu się. Przyspiesza regenerację skóry.
Zielona herbata - pobudza mikrocyrkulację krwi i limfy, ułatwia eliminację toksyn.
Wchłonięte składniki kolagenowego serum BingoSpa zmniejszają objawy cellulitu, poprawiają kondycję i koloryt skóry, odżywiają, nawilżają i wygładza skórę."
 
Moja opinia:
Używałam już bardzo wielu produktów do walki z cellulitem - bez większych efektów, głównie efekt nawilżenia i nic więcej. Z tym produktem jest inaczej. Od pierwszego użycia mam wrażenie, że moja skóra jest bardziej napięta, sprężysta, nawilżona. Serum ma białą, kemową konsystencję i miły zapach. Bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając na skórze filmu. Jak na tak dobry prosukt cena równiez nie jest wygórowana i czuję, że jak tylko skończą się moje zapasy to skusze się na niego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz