czwartek, 6 lutego 2014

Testowanie z BingoSpa

Witajcie po dłuuugiej przerwie za którą bardzo przepraszam. Zostałam pochłonięta uczelnią i nawet nie wiem jak to się stało, że mamy już styczeń i jestem już szczęśliwie po sesji;) W międzyczasie zakwalifikowałam się do kolejnej odsłony współpracy z blogami firmy BongoSpa i w połowie stycznia dotarła do mnie wyczekiwana przesyłka z próbkami:)


W tym i kolejnych postach postaram się opisać moje wrażenia po testach powyższych produktów:)

Na pierwszy ogień pójdzie Krem na szyję i dekolt z kolagenem i algami BingoSpa


Opis producenta:
"Prawie, że pozbawiona gruczołów łojowych skóra szyi i dekoltu jest cienka i delikatna. Łatwo ulega działaniu promieni słonecznych, które ją wysuszają i przyspieszają proces starzenia. Sprawia to, że w tych miejscach ciało szybciej wiotczeje i traci elastyczność, wcześniej niż na twarzy, pojawiają się zmarszczki.
Krem na szyję i dekolt z kolagenem i algami BingoSpa o lekkiej konsystencji przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry normalnej, oczekującej kompleksowego nawilżenia, odmłodzenia oraz intensywnej regeneracji.
Krem BingoSpa wchłania się szybko i równomiernie, tworzy na powierzchni skóry cienki film, który wzmacnia jej naturalną barierę hydro - lipidową, chroni przed wysuszającym działaniem środowiska zewnętrznego oraz zmniejsza ubytek wody naskórkowej. Krem powoduje wzrost jędrności i napięcia skóry oraz wyrównanie jej kolorytu.
Tajemnicą efektywności kremu BingoSpa jest duża zawartość rozpuszczalnego kolagenu oraz ekstraktu algowego. Kolagen intensywnie nawilża i uelastycznia skórę, zapewniając efekt intensywnego liftingu i chroni ją przed pogłębianiem się zmarszczek. Ekstrakt algowy bogaty w  substancje aktywne, w tym kompleks witamin A, E i F, który neutralizuje wolne rodniki, dotlenia komórki i usuwa z nich toksyny."

Moja opinia:
 Nigdy dotąd nie stosowałam kremu dedykowanego tylko i wyłącznie skórze szyi i dekoltu i widać to był mój błąd. Nieudolne próby pielęgnacji tej części ciała balsamami do ciała kończyły się wysypem alergicznych wyprysków, nieco lepiej kończyły się eksperymenty z kremami do twarzy. Ten produkt jednak bardzo pozytywnie mnie zaskoczył:) Ślicznie, delikatnie pachnie, ma lekką, nietłustą konsystencję, bardzo szybko się wchłania. Jest bardzo wydajny - obie saszetki wystarczyły na wiele użyć. Nie spowodował u mnie jakichkolwiek przykrych niespodzianek, wyprysków. Skóra jest po nim jedwabiście gładka. Cena jak na tak przyzwoity produkt również nie jest wygórowana. Dla chcących przekonać się o tym na własnej skórze zapraszam tutaj http://www.bingosklep.com/krem-szyje-dekolt-kolagenem-algami-bingospa-p-371.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz