piątek, 25 lipca 2014

Long 4 Lashes - połowa 6-miesięcznej kuracji

Zawsze chciałam mieć dłuugie i gęste rzęsy, jednak nie bardzo uśmiechało mi się doczepianie, ponieważ bałam się, że klej może mnie uczulić, podrażniać. W skrócie to nie dla mnie.

29 kwietnia skuszona wielką promocją w Rossmanie (-49% na kosmetyki do makijażu oczu) zakupiłam odżywkę L4L - Long 4 Lashes:) Wiele o niej wcześniej czytałam w internecie i uległam. Za 4 dni mija 3 miesiąc codziennego nakładania jej na linię rzęs, a efekty są takie:




A to zdjęcie z 29.04 br.

Bimatoprost czyni cuda i ja widzę znaczną poprawę ich długości w stosunku do zdjęć z ostu sprzed kilku miesięcy:) Co najważniejsze nie podrażnia mi ani oczu ani powiek:) A kosztował w promocji 40zł z groszami. jest diablo wydajny:)
Rzęsy pomalowane moim odkryciem - tuszem Lovely Pump Up żółtym:)
Warto spróbować obu kosmetyków:)


PS. przepraszam za brwi:)

4 komentarze: